Jaleisik Ben Denizli merkezdeyim şuan özel sağlık Hastanesi’nde doçent Hülya ayık Aydın’a gidiyorum tercih ederim memnunum
Nur2031 2.doğumumu Denizli cerrahi hastanesi Suat gencerde yaptım sezeryan ve çok memnun kaldım .şimdi 3.hamileligim ve tekradan Suat Gencer ceraahi hastanesine gidiyorum doğumu tekrar orda yapcm .üstelik 2.bebwgimle 3.bebegim arasında 1 sene olacak bütün doktorlar riskli derken Suat hoca 2.dogumda seni ben diktim dikislerine hiçbir şey olmaz dedi.simdi hamileliğimi rahat bu şekilde geçiriyorum ne dikislermde ağrı veya acı hissetmiyorum
EdaClp Nur2031 bende şimdi Denizli cerrahi de Suat beye muayene olıyorum sezeryan olucak gerçekten iyi mi yani bilemiyorum ilk gebeliğim tavsiye ediyorsunuz anladığım kadarıyla Suat beyi
Minikmucizelere Odakta muhammet gocmene gidiyorum ama hamile değilim 25 gün önce kürtaj oldum o yaptı kurtajimida bana cok cana yakin geliyo konusmasi hoş rahatlatiyor beni
nonparisienne Beyza4 özel sağlık, yunus aydın’a gidiyorum, 30 eylül’de doğumum var zorunlu sezaryan, muayene ücreti 415, özel sağlıkta doğum fix 7000₺ epidural, spinal iğne + 1000, suit oda +1000, bebek muayenesi testler vs derken 10000₺ buluyor
Sedabcksz nonparisienne merhaba 1 sene geçmiş aradan ama yunus aydında bende sezeryan olucam zorunlu nasıl memnun kaldınız mı
Iremdemr Beyza4 denipol Serkan yurtsever aşırı iyi biri mesleğinde ben çok memnunum 15 dk kesin bakıyor ve konuşuyor