deletedmom734 bebekle araba ile yolculuk yapacaksanız arabada kullanılan ana kucağı şart. Hastaneden çıkarken kimse size ana kucağınız varmı, araba ilemi gideceksiniz diye sormaz sanmıyorum ama kendi arabanız ile eve dönerken polis görürse işlem yapıyor. Komşum trafik polisi ona danıştık. Arabada bebek varsa ayına yada yaşına göre koltuk olmalı dedi. Cezası varmış. Kanun maddeside aşağıda bakarsınız.
Arabanız yoksa almanıza tabiki gerekte yok.
2918 sayılı Karayolları Trafik Kanuna bağlı çıkarılan Trafik Yönetmeliğinin 150.maddesinde yapılan değişiklikle çocuklar için araba koltuğu zorunlu hale gelmiştir.