umutsuzmom Haftamiza girdik kızlar bende son 4 5 gündür beyaz bildiğiniz Krem varya nemlendirici vs onlar gibi bir akıntım oluyor enfeksiyon çıkmadı ama sizce neden ya tedirgin olmalı mıyım sizce ? Afedersiniz iç çamaşırına beyaz krem değmiş gibi oluyor
benkosarim umutsuzmom vajinal mantar iyice ilerlemiş olabilir mutlaka gidin doktor sizden tahlil isteyecektir ya da muayene ederek ona göre ilaç verecektir kullanın bebeğe geçme riski varmış
11115 umutsuzmom bende hamile kaldım günden öyle, doktor çocuk büyüdükce olur demişdi ama nedenini bilmiyorum
vaveylaaa19 umutsuzmom eğer agrisi yoksa çok normal bir akinti bende hamile kalmadan oncede oluyordu şimdi de oluyor
umutsuzmom benkosarim ayy canım sıkıldı yaa daha önceden vardı 2 defa 3 tane fitil verdi kullandım en son tahlil verdiğimde idrar temiz çıktı 🤦 kötü oldum yaa
Deletedmom_110 umutsuzmom o akıntı bende de olmuştu renksiz ve kokusuz ise sorun yok demişti doktorum tabi siz yine doktorunuza da danışın 🌸