gizem2407 40.haftamızdayız henüz ne ağrım ne sancım var benimle aynı durum da olanlar var mı merak ettim😇
Zubeydekarakas gizem2407 bende 40 haftalığım yarın kontrolüm var ve doktorum duruma göre doğumu başlatıcağını söyledi
bits gizem2407 doktorum bana açılma ve sancılar için ahududu yaprağı çayı önerdi 38+4 teyim bende hiç sancım yok açılma olması içinde biraz kasılma olması lazımmış.
Yenidilek gizem2407 40+0 ne açılma ne sancı ne bişey. Bebek normal doğum pozisyonunda ama hiç bişey yok perşembeye kadar bekliyoruz
gizem2407 Dün gitmiştim bende doktora akşam sabah doğumun olabilir dedi nst de sancım çıktı ama çok hafif bir sancıydı bugün hiç bir ağrım sancım yok 3 gün sonra tekrar gel dedi doktorum sonuç ne olacak merakla bekliyorum
Zubeydekarakas gizem2407 hakkımızda hayırlısı olsun inşallah sağ salim alırız bebişlerimizi kucağımıza 🫠
Nur321 Bende yarın gidecem daha doğumla ilgili bir şey dememişti son hafta insan tedirginlesiyor artık ne olacak nasıl olacak diye karnım hala yukarıda inmedi Bi türlü ne olacak çok merak ediyorum 🤧
gizem2407 Nur321 aynen öyle son haftalar çok düşünceli geçiyor aklımda tonlarca düşünce var nasıl olacak ne zaman olacak merakla bekliyorum bende Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
Zubeydekarakas bits ben bir haftadır ahududu çayı içiyorum hurma ananas yiyorum yarın gidicem bakalım inşallah faydası olmuştur 🫠
Yenidilek gizem2407 son 2 gündür özellikle de bugün pek hissedemedim hareketlerini ama kendim çok hareketliyim ona bağladım oturup dokununca ağır ağır hareket ediyor. Perşembe kontrolüm var bakalım ne olacak en son perşembeye kadar bekleyelim demişti doktorum
gizem2407 Yenidilek benim doktorum da cuma gününe kadar demişti bakalım ne olacak inşallah o zamana kadar sancım başlar 🤲