Kızlar benım ikinci gebelıgıım ilk kızım dan kalan bebek kıyafetlerını sarardığı ıcın vanısh kosla ve çamaşır sodasında bekletip yıkattım lekelerın çoğu çıktı suan tertemız şimdi sorum şu bu kıyafetlerı tekrar bebek deterjanıyla yıkamama gerek varmı vanish le bekletip yıkadığım ıcın bebeğe alerjı yaparmı ?