Granürlüler makinayı bozuyormuş kalıntılar kalıyormuş kıyafette. Kullandığımız toz deterjanlarda bozuyor o zaman! Kıyafette her ürünün kalıntısı kalır yıkama bittikten sonra ektra durulama yaparsanız kalıntı kalmaz. Bebeklerimizin her kıyafetini de ütülerseniz mis gibi tertemiz 🧹. Yumuşatıcı kullanmanızı da önermem çok isterseniz lavanta yağı damlatabilirsiniz. 🌸