Rsen32
33. Haftada kasılmalarla basladı bnm hikayem sancıyla gtmiştm adalat ve ciger gelştirici derken kazasız belasz işe de devam ederk 37. Hftaya geldk . Görevmz gereği eşimle kmsemizin olmadı bi
Şehirde yasıyorduk bi an evvl 37 olsun da izne ayrılıp anneme yetişeyim. Die dua ettm durdum hep . 37ye girer girmez raporu aldık ve 5 saatlik yol süren memlektme geldm . Gece 4 gibi sancılar grmeye basladı dedm erken herhlde yalancı sancı böyle cokta sarsmıyor ciddiye almadım cok. Sabah oldu saat 8 sancılar 7-8 dk bir gliyoe anneme dedm bn bgun dgorucam heehlde . Annem dedi kalk hast gdelm. Dedm yok gtmem yalncysa sancılar orda bos yere rezil oldgmla kalıcam. Nyse dr a gldk ebe 8:30 gibi acıklık muayenemi yptı 6 cm acılmaaa vardı . Mucize olmalıydı bu . Saat 11 gibi 8 cm buldu acıklık bu zamanada kadar hersey normlde son 2 cmyi bulmak bana ölüm oldu . Ama sonun da mucizemi kucagma aldm ve herseyi unuttum biraz dikşlerim var ama olsun . Meryem ana otunu yapmıstım belkki de diyorm onun etkisi . Allah herkese kolay dpgum nasip etsn. 🤲🏻🤲🏻
aylince23
Hayırlı olsun çok güzel ve kolay bir doğum olmuş meryem ana otunu ne zaman ve nasıl kullandınız acaba?
Rsen32
Sncım gelince otu suya bıraktık aclmaya baslaynca suyundan içtim