Arkadaşlar merhaba, şeker yüklemem 75gr 60 dk 209, 120 dk 189 açlık ise 109 çıktı. Dolayısıyla gebelik şekeri tanısı kondu. Genetik sanırım çünkü kiloma çok dikkat ediyorum. Zayıfım da. Evde cihazımla ölçtüğümde değerlerim hiç 100 ü geçmiyor. Diyet yapıyorum şeker yemiyorum. Bir sorun mu var anlamadım bu durumu yaşayan var mı acaba