Anneler merhaba
Şeker yüklemesi yapılacak yarın bana ama doktor şu saatte gel demedi ben de sormayı unuttum çalışıyorum işe gidip sonra hastaneye gideceğim. Belli bir saat aralığı var mı biliyor musunuz? Normalde kanlar 10 a kadar alınır ya öyle bir saat dilimi var mı acaba