Eunseong merhabalar ben Sevcan hanıma gidiyorum gebeliğin başından beri. Riskli bir durumum yok gebeliğim normal seyrinde doğuma da bir ay var inşallah. İlgili ve guleryuzlu bir doktor stres yaptığım çoğu konuda beni rahatlattı açıkçası ve ne zaman istersen rahatlıkla muayeneye gidebiliyorum hastanelerdeki gibi sıra bekleme falan yok . Ben memnunum yani