Anna-aslan Kızlar detaylı ultrason yaptırdınız mi ? Nasıl bebisleriniz ? Kaçıncı haftada yaptırdınız kaç Gr olmuşlar ?
vaveylaaa19 Anna-aslan 22 de yaptırdım 406 gr . Yaptırılması tavsiye ederim bebegin her yerine ayrıntılı bakıyorlar
izobellaaa-_- 20+6 da gitmiştim doktor minyon bir bebek demişti 🥰 sonra kilo aldı şükürler olsun galiba 356 gram yada 365 gram karıştırıyorum çok oldu şuan her an gelebilir 😂😂
Anna-aslan izobellaaa-_- ben tam 20 haftalıkken gittim 325 gram dedi normal bebek gramajina haftasına göre normal gözüküyor ama merak ettim diğer bebeklerimiz nasıl diye
Anna-aslan vaveylaaa19 yaptırdım bende 20 haftalıkken 325 gram geldi anca mi kilo alır diye merak ettim
Ysfgl_3003 Ayın 3 gitçem bende 23.3 denk geliyor Allah’ım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize
1erkekkannesiiii Anna-aslan 20+1 de yaptırdım kilosu 400 grama yakındı. Cumartesi tekrar muayenem var bakalım kaç kilo olmuş 😍🥰