Crnn_1 20. Haftadan sonra öneriyorlar. Ben bugün oldum 21 haftalığız. Doktorum bisey demedi ben ilaç yazdırmak ıcın sağlık ocağına gittim gebelik başlangıcı yapmamz lazım dediler aşı zamanı da gelmiş yapalım dediler. Ben de doktora sordum yaptır dedi yaptırdım. Son 5 yılda tetanoz asısı olmadıysan olabilirsin. Gerek yok diye bisey yok cunku ameliyatla doğum yaparsan sana bir sürü tıbbi aletle müdahale ediyorlar ne olur ne olmaz tetanoz olmak istemediğim ıcın yaptırdım😂doktor gerek yok deseydi bile yaptırırdım zararı olmaz zaten yan etkisi bile olmadı