MadameHappy34 Merhaba kızlar 🥹🥹 çok şükür bebeğimin kalbini duydum 13.5 mm 151 kalp atışı ile😍😍 rabbim isteyen herkese annelik duygusunu nasip etsin.. 1 buçuk sene çabalarımızın sonunda elhamdulillah mutlu son..🥰🥰
sedamom00 Ay gözünüz Aydın kaç haftalıkken duydunuz ben 6 haftalıkken Altan muane ile duydum haftaya çağırdı bakalım şuan 7 haftalığım
MadameHappy34 sedamom00 7+6 olarak gittim ama 7+2 görünüyor dedi.. lekelenme ile acile gittiğim de 6+0 yeni kese oluşmuş demişlerdi..
sedamom00 MadameHappy34 Progestan yazdi mi doktorunuz ben 1 haftadır kullanıyorum fitil olarak ilk başta proluton iğne vurulmuştum
MadameHappy34 sedamom00 hayır yazmadı kızarıklık olduğu icin mantar şüphesi ile fitil yazıyorum dedi sadece..
sedamom00 Songul_ordu21 ilk başta az kahverengi akıntım gelmişti korktum doktorumu aradım proluton iğne verdi fitil olarak progestan kullanıyorum sizin varmı lekelenmeniz
Songul_ordu21 sedamom00 evet iki kere kan geldi sonra kan durdu kaç gündür kahverengi lekeler geliyor
sedamom00 MadameHappy34 nasıl doktorlar illaki çağırıyorlar bana da alttan baktı yine çağırdı kontrole seni de çağırması lazım
sedamom00 MadameHappy34 Altan muane etmiş birde 1 ay sonrasına çağırıyor kontrol etmesi lazım 1 ay çok fazla ileriki zamanlarda neysenede ama şimdi öyle yapmamas lazım benim içim rahat etmezdi karından duyana kadar önemli olan o