Bende de öyleydi. Adetime 2-3 gün kala adet ağrısı gibi ağrılarım başladı ve nerdeyse 5-10 gün sürdü. Mümkün olduğunca dinlenmeye çalışdım. Sıcak akıntı gibi bir hiss hiç olmadı. Göğüs hassasiyeti vardı evet. Ama çok da aşırı değildi. 8 haftalık gebelik olması gerekirken 6 haftalığım. 2 hafta geriden gidiyorum. Dr sağlıklı gebeliğe benzemiyor haftaya yine gel dedi. İnşaAllah bir sorun olmaz 🤲🏻