Pervinsahin Hamilegim basinda hiç sut icemiodum süt gaz sancısı ve isal yapiodu.sonradan gecti 3 4gundur gene basladi süt ictikten yarim saat snra karin agrsı migde bulantim oluyo kndmi zor lavobya atiorum.tuvlte grene kadar rahtliyamiorum artik sut icmeyi düsunmuorum ama nedne boyle olurmu.som ayomdayim sütun cok fayasi var sonuçta
BusraMert01 Pervinsahin bolca yoğurt yiyip ayranda içebilirsin canım yada kendin meyve sularını sıkıp içebilirsin ✌🏼