EmelBG Arkadaşlar ya bu nedir öyle gerekli gereksiz şeyler yazıyorsunuz ki birde acil damgası yapıştırıyorsunuz .Yapmayın boş gereksiz şeyler gerçekten acil birşey soranların yazdıklarına bakmıyor insan sonra gereksiz birton acil yazısını görünce 👍🏻.
yesillimonn EmelBG Valla haklisin kardesim az once acil yazip çiğköfte yedim diyen birini gordum sanki bazen cok gereksiz oluyorlar..
Anneyimm Pinar38 acill cigkofte yedim biseymi olurmu ? Bunda bir aciliyet durumu olduğunu zannetmiyorum Ki cogu onemli olan basliklr geride kaliyor gereksz aciliyet postlari icin canim
Elcnerdgn Sen başkalarının postlarını gereksiz gördüğün gibi senin bu postunu da çoğu kişi gereksiz görücek 😂
EmelBG Elcnerdgn Gereksiz derken ACİL yazmaları gereksiz dedim öncelikle .Gelebilir gelmeyebilir rahatsızlığımı dıle getirmekte özgürüm sonucunda 😊
EmelBG Obsesifk İyi bari azaldıysaa insan bakıyor birşeymi oldu etti herhangı soru cevap verilsin diye 😊.
Pinar38 EmelBG insanları yargılama arkadaşım senin için gereksiz onun için gerekli ve önemlidir bilemezsin bak meselâ senin bu postun çok lüzumsuz gereksiz lakayt saygısız falan filan acil yazısını gördüm daldım okudum eeee neyim eksildi öfff dedi ne bak ya
Elcnerdgn EmelBG işte size acil gelen başkalarına gelmeyebilir göreceli bir kavramdır yani bu bence cok fazla takılmayın derim 9aydır bu uygulamayı kullanıyorum hep böyleydi yani 😂
EmelBG Pinar38 Arkadasım acilll yazıp devamını getırmısım derdimi sana tasası düşmedi .Boş yere tartışmaya giremem seninle senin derdin gözüküyor şuan o yüzden haydi iyi geceler .
EmelBG Elcnerdgn Bana acil gelen derken aciliyet durumu göreceli kavram değil ki .Neyse işte dediğiniz gibi biri bitse biri bitmez ...
NaimeYilmaz Evet doğurmadığı yada hayati bır durum olmadıgı surece acil yazmaması lazım işaretletleyebılırsınız öyle postları bazen gozumuzden kacıyor 🤦🏼♀️
EmelBG NaimeYilmaz Teşekkür ediyorum bilgilendirme için öyle yapıcağım .İnsanlar işte neyin ne olduğunu bilselerde kabullenmiyorlar bazen 🙄.
EmelBG yesillimonn Gerçekten sıkıntısı olan acillik insan göz ardı ediyor aman buda öyle saçmadır diyip .Ama anlamayan anlamıyor işte .Duyarlı olmayınca demek insan ...