Kızlar ya 13+5 haftalık gebeyim, bugün gittim idrar ve kan verdim crp hafif yüksek çıkmış idrar da da lökosit yüksek çıkmış şimdi idrar kültürü verdim bakteriyi bulabilmek için ama çok korkuyorum bebeğime bir şey olur mu diye doktorum şimdilik sıkıntı yok dedi. Böyle veya benzer bir durum yaşayan var mı? Neler yaşadınız?