Youngmom8 Kızlar sürekli uyku hali halsizlik var üzerimde yemeği bile zor yapıyorum elimi kaldırıcak halim olmuyor sizinde böyle oldu mu ne zaman geçer acaba
Aselmeva_ Youngmom8 Hamilelikte normal canım Ben biraz 2.trimesterde rahatlamistim ama kısa sürdü suan son aylardayiz zor geçiyor Ama bende şekerde var şekerin varsa onunda etkisi olabilir cok uykunun gelmesinde
Meed Youngmom8 canım benimde aşırıydı demir eksikliği vardır ilac takviyesi iyi olur doktoruna daniş test yapsın bazı insanlar daha çok tüketiyor demiri gebelikte ben ilac kullandıktan sonra biraz dha düzeldim yani 🥰