AsyAyse Teşekkürler canım . Ya bakıyorum tanı vs gösteriyor detaylı bilgiyi vermiyor dosyayı vermemişlerdi bana zamanında zaten istemiştim doğum sonrası yoğun bakım ouresinden çıkınca filanda . Bakalım onu alsam hastaneye yatırsam çıkana kadar tüm detayları görsellerini veriyormuş .