yavrumuzubekliyoruz hayırLı cumaLarınız oLsun inşallah arkadaşlar ben şuan 11+5 oldum ama kuyruk sokumumda çok fena ağrı var yattığım haLdedr ağrıyor neden olabilir 😞
Tgbs yavrumuzubekliyoruz bende 11+2 günlük oldum benimde kalcamda ağrı var ama bel kalça ağrısı normal diyordu nette allah şifa versin bize
Roseninmelekleri yavrumuzubekliyoruz bende şuan 15 haftaligim cnm gayet normal bel ağrısı benimde oldu şuan hala oluyor hamilelikten kaynaklanıyor hepsi allah yardımcımız olsun sağlıkla almak nasip etsin kucagimiza 🙇♀️
yavrumuzubekliyoruz Tgbs benim kaLcama da vuruyor ama resmen wc ye oturamiyorum 😞 sanadq geçmiş olsun canım
yavrumuzubekliyoruz Roseninmelekleri AMİN inşaLLah canım inanki zor oluyor bazen yürümemi bile engelliyor 😞
Roseninmelekleri yavrumuzubekliyoruz evet engeller ben nefes nefese kalıyorum kalbim ağzımdan çıkacak oluyor gerçekten zor 🙁