Geçen ay çok kafaya taktım devamlı test yaptım hep burdaydim vs neyse dedim regl olunca sildim burayı okul açıldı yoğun tempoya girdim ovulasyona da devam ettim değerlendirdik ama düşünmedim hiç şimdi reglime 10 gün kala burayi yukledim yi e ve bir kac gundur yine kafamda acabalar bu kez yine olmazsa doktora gidecegim kendi basima yoruldum iki kez kendiligimden hamile kalmıştım sagliksiz olmuştu sorun da yok testler vs temiz ama yine de tedavi istesem diye dusunuyorum