DuruMom_16 Aynı bedende son günümüz kızlar çok duygusalim heyecanlıyım birazda sezeryandan korkuyorum karmaşık duygular içindeyim yarın öğlen 1de kızıma kavuşacağım inşallah benimle aynı gün doğumu olan var mı🥰
Zubeydekarakas DuruMom_16 benim yarın 40. haftam doluyor normal doğum bekliyoruz yarın 9 da gidicem muayeneye doktorum duruma göre yatış vericem dedi çünkü kendiliğinden geliceği yok kızımın ama bugün tuhaf hissediyorum bende gününü bilmekte kötü oluyormuş ya 🥲
DuruMom_16 Zubeydekarakas evet gününü bilmek çok tuhaf hissettiriyor hepimiz sağ salim kavuşalım inşallah 😊