Kızlar hemşireye verilceklere penye değilde fotoğraftaki battaniyeyi koysam olur mu sizce
Sevgiiss çabuk kirlenir ama yazık olur battaniyeye
Eminedilanim bunu hastane çıkışı yap yada temiz giydirince
Eminedilanim doğru diyosunuz onu düşünemedim
Eminedilanim haklısın canım isimli çıkışa bunu koyayım ben
Sevgiiss yanı daha iyi olur