Sellmaseellma Ense kalınlığı 3.1 veya 3.2 olupta doğum yapan annelerimiz varmı bebekte bir problem varmı oluyormu acaba 3 olsa birşey olmazmış ama 3.1 ya da 3.2 olunca down sendromu diyorlar