Esmakadir Merhabalar 🙂 gecen ay rahim filmi çekildim bu ay adetim 5 gün geçti dün test verdim 1300 çıktı degerim. Hemen doktora koştum keseyi gördü 5 haftalık dedi haftaya kalp atışını duyabiliriz dedi. Sizler kaç haftalikken kalp atışını duydunuz kizlar 😊
deli66mavi Karadasesra bana da 7 haftadan sonra gel dediler ben dayanamadm 6+2 de gittim duyduk kalp atısını şükür 🥰darısı size insallaj gözünüz aydın