Hanımlar merhaba 35+1 haftalık hamileyim dün gıda zehirlenmesi olarak acile gittim miğde bulantısı ve ishal vardı serum taktıktan sonra gebe aciline gönderdiler nst ye bağladılar ve düzenli sancılarım çıktı doktor yalancı değil doğum sancısı bunlar yatış yapıcam yine sancın çıkarsa dedi serum taktıktan sonra tekrar nst ye girdim sancım çıkmadı o zaman.
Yani sorum durduk yerde sancım neden çıktı normalmi bu durum akşam 11 de gidip gece 5 e kadar hastanedeydik o yorgunlukla doktora sormayı unutmuşum aklıma takıldı cevaplarsanız mutlu olurum 😇