Kızlar 6 haftalıkken kanamam olmuştu 14 haftanın içindeyiz tekrar kanamam oldu ama öyle böyle değil hasta bezleri giydim hala gece pedi takıyorum doktorlar sebebini bilemiyor aynı yerde 2. Defa oldu çok korkuyorum.Protestan verdi fitil atıyorum altıma yastık koyuyorum ama yine ucuna kadar geri geliyor orda eriyor kalkmıyorum bilerek bi yarım saat yastığıda çekmiyorum işe yarıyormudur?
Bize bol bol dua edin çok ihtiyacımız var😔