ilknur9626 benimki nedense hep sıkıyor bacakları ama bez büyük geldiğinde de sıkıyordu mesela 2 numaraya yeni geçtiğimde yani küçüklükten olamaz bezden kaynaklı desem 3 farklı bez denedim üçündede aynısı oldu anlamadım açıkçası.. şuan molfix kullanıyorum. Yani sıkıyor dediğim aslında sıkmak değik tam ama çıkardığımda hafif iz yaptığını görüyorum