Kızlar merhaba. Düşük tehlikesi yaşayan var mı? 8 haftalık hamileyim. Adet olur gibi kanamam devam ediyor 😞 hastanede de yattım iğne ve hapta kullanıyorum ama bugün kese de kanama göründü. Daha önce kese de hiç kanama görünmemişti. Var mı bu durumu yaşayan?