srny evet vardır adet gecikten sonra 7. Günde net sonuç veriyor diyen var ama birazda yumurtlama gününe tutunma gününe göre değişiyor illaki mesela benim önceki gebeliğimde idrarda 4 gün öncesinde görmüştüm şimdi birşey çıkmıyor ben yine de umutluyum beklicemmm inşallah hepimizin sağlıklı güzel bebişleri olur 💓