bsranur123 2oglus aaa benimde ayni oyleydi kuzum o donemlerde affedersn surekli akintim oluyordu insllah tutunmustur bebislerimiz🌹
2oglus bsranur123 inşallah canım 🤲 ovulasyon testi gerek duymuyorum açıkçası bence gereksiz yere insan kendini strese sokuyor akışına bırakmak daha iyi zaten düzenli ilişki varsa illaki yumurtlama dönemine denk gelir inşallah tutulmuştur bebislerimiz 😊🤲 ilk mı olacak senin
bsranur123 gucluanne80 bende yapmadım vala hayatim oyle akintimi takip ederim genelde ordan anlarim da bakalim bu ayda tutmasa ovulasyon testi almayi düşünüyorum acikcasi🤲
gucluanne80 bsranur123 bende öyle birde 15. Güne falan hesaplıyorum ama şimdi 21. Gün ve akıntım var acaba yumurtlamam geç mi oldu diye düşünmedim değil bir hafta kaldı ha gayret öğreneceğiz yeminle bitmiyor bir ay 😅😅 önceden adet olunca of ne çabuk geldi derdim şimdi o günler gelmiyor 😅😅
bsranur123 2oglus yok kuzum ikincisi olacak Allah’ın izni ile tabi tutmussa ilkide tedavi ile olmuştu benim pco hastasiyim kuzum haklisin aslinda ama nebileyim her ayi degerlendirmeme ragmen tutmayinca ovulasyon testi deniyeyim dedim aslinda
bsranur123 gucluanne80 ahahaha sorma ya bebiş istiyoruz ondan kuzucum vala gunler gecmiyor nekadar salmaya takmaya calissamda aklima gelince kalan gunleri sayıyorum acaba olmusmudur diye düşünüp duruyorum kuzum vala . 🙈
Nqhn23 gucluanne80 walla kuzum benim bugün belirtilerim kayboldu göğüs hassasiyeti filan geçti vajinamda bugün zonklama tarzında agri oldu sanki adet olur gibi özür dileyerek söylüyorum rahmim disariya çıkacak sandim agridan. Ayni anda belimde kuyruk sokumumda hareketlerimi kisitlayacak tarzda ince bir agri vardı sanki kemik kemik üstüne biner gibi… Ve su gibi akinti oldu iyimi kötümü bilemiyorum daha
gucluanne80 Nqhn23 yaaa çok geçmiş olsun üşütmüş olabilirsiniz dikkat edin iyi olur inşallah ay insan bir yeri ağrıyınca dünyadan vazgeçiyor ya
gucluanne80 bsranur123 evet yaaa bencede yazacağım tam günü gelsin öyle test yapacağım ya sabırlı olmak istiyorum yoksa içine düşüyoruz 😅
Caglali gucluanne80 Bat 3 Ekim gibi göğüs hassaiyet mide bulanti hariç diğerleri var Bugün kan testi verdim 1.96 çıktı. Yükselir mi acaba ??
dilaracs Benim bat 1 ekim. Açıkçası sadece kasık bölgemde sızlama ve göğüs hassasiyeti var. Başka bi semptom yok. Klasik regl belirtileri. Bilerek kan vermiyorum gereksiz stres sebebi. Regl günüme kadar beklemeyi düşünüyorum. İdrar testi yapıcam sadece.
Haticeanneeeee gucluanne80 benim de bat 5 ekim yeni katıldım aranıza herkes beklediği haberleri alır inşallah 🙏
bsranur123 gucluanne80 aynen ya en azindan ogune kada umutlarimiz yeseriyor 🙈😂 insllah bebisler vardirda bosuna umutlanmiyoruz