Ftmssnle Merhaba kızlar bugün 12+0 olduk cinsiyet tahmini yapabilecek olan varmı bu arada iki resim ekledim biraz büyük olan dün çekildi diğeri bir hafta önce çekilmişti. Sizler ne zaman öğrenmiştiniz cinsiyetinizi merak ediyorum. ☺️![
Anakuzusu elifuslu1002 ya erkek olursa daha mutlu olucak gibiydim bende 😄☺️ kız yüksek ihtimal diyorsunuz yani teşekkür 😇
elifuslu1002 Anakuzusu yani bence öyle yanlış yönlendirmek istemem tabiki Allah gönlüne göre versin inşallah