Nursgn 10 haftalık gebeyim sabah rahimde yanma oldu sürekli lavobaya cıkıyorum sizce sebebi nedir ne gecirir çok kötüyüm😔🙏🏻
Bellacaio Nursgn idrar yolu enf. Olmuş olabilir, en iyi doktorun yanıtlar. Ona danışsan daha faydalı. Geçmiş olsun
tazecikannee Bende 10+5 teyim bende yanma değilde vajina da açıklık gibi hissediyorum normal sanırım kanama leke vs yoksa Bi sıkıntı olmaz siz yinede doktorunuza sorun
tazecikannee İdrar enfeksiyonu dur bende geçirdim çok zor ama hamile değilken doktora gidin bol bol su için geçiriyor
elifsgr Nursgn idrar yolu enfeksiyonu olabilir benimde öyle olduğun da enfeksiyon çıkıyor sonuçlarımda doktoruna görünmelisin