Kızlarrr 8 haftalık hamileyim dün sandalyeden düştüm ama karnımın üstüne degil yani bir acı kasılma hissetmedim 2 saat gectikten sonra 2 kere peçeteye silince çok açık kahverengi akıntım geldi bu saat oldu daha bişey gelmedi agrım yok doktora gitmeye korkuyorum açıkcası eşim düştügümü gördü ama söylemedim kahverengi akıntı geldi diye suçlar diye yardımcı olur musunuz düşük olsa böyle mi oluyor bu arada yerleşme kanamam hiç olmamıştı acaba düne mi denk geldi diye düşünüyorum