Eleonora bende 23 hafta oldum, mende de öyle oluyor, 1 gün haraket etmedi, çok endişelendim, 2 ci gün haraketlendi, yine dün geceden haraket etmiyo, uyuyor sanırım😊 arada bi kıpırtı oluyo ama çok az, uyurken dönüyo her halda, korkma canım, normal ama, doktor 2 ci trimestrde haraketlerin düzensiz ola bileceyini söyledi, 3 cü trimesrtde düzene giriyomuş