Kızlar merhaba dünden beri bi tuhafım böyle sanki aldığım nefes bana yetmiyor gibi hissediyorum. Ciğerlerimi doldurmuyor sanki deriin derin nefes alma ihtiyacı hissediyorum yine olmuyo. Hamileyim 23 haftalık karnım falan da o kadar büyümüş değil desem ki bebek daraltıyor. Psikolojik mi acaba benım gibi hisseden var mı?