Ikram2020 Merhabalar arkadaşlar 38 +5 teyim beyaz sümüksü yapışkan çok az akıntım gelmiş normal mi doğumun habercisi mi acaba bilgisi olan yazabilir mi hemen
Eylulmom_ Ikram2020 gelen şey nişanın ama doğum belirtisi degil nişan gelmesi canım benim nişan geldikten 48 saat sonra suyum geldi ve o şekilde acile gittim gene sancım gelmemişti nişandan sonra 10 gün sonra doğum yapan da var suyunu takip et
myangelson Ikram2020 bana gelen nisanmis gibi geldi benim de sarımsı sümüksü yapıda gelmişti. Normal akıntıdan baya fark edilir bir şekilde. Ama nişan gelince hemen doğum başlamayabiliyor tabi
Ikram2020 izobellaaa-_- herkesin farklı oluyor demekki her hamilelik kendine özel ne kadar mucizevi bişey
izobellaaa-_- Hatihati heee evet bir gece karnım çok sertleşmişti o gün den başka daha belirtim yok doktora gittim bir cm açıklık varmış. 😀
Hatihati izobellaaa-_- hemen gitmek istemiyorum evde açılma beklicem.Ama bugün dayanılmaz olursa giderim diyorum
myangelson Cananyildiz benim erken haftada geldiği için serklaj oldum ben 2cm e yakın açılmam olmuştu rahim ağzı yetmezliği teşhisi kondu serklaj yapıldı 19. Haftamda gelmişti