Zehraa12 Kızlar yatakta sağ ve sol tarafa yatıyorum sadece ama bu seferde kolların uyuşuyor ve şişiyor siz nasıl yapıyorsunuz yatarken birde yatakta uyustugu için sağa sola çok dönüyorum bebek içerde sıkıntı yasamaz inşallah 33 haftalığız
benkosarim Zehraa12 aynı haftadayiz bende çok zorlanıyorum hamile yastığı kullanıyorum beşinci aydan beri size faydası olur çok yastıkla yatın
Peri-algan Ben de bacak arama ufak yastık koyuyorum bir tane de önüme yastık koyup yatıyorum 30 haftalığım ama dönmekte zorlanıyorum artık
izobellaaa-_- 38+0 karnım çok az hiç daha öyle sıkıntım olmadı bana da herkes son aylar yatamazsın edemezsin vs deyip duruyorlardı ama genelde yastık koyuyorlarmış