Kızlar 39.haftadayım bebiş 3900 kilo doktorum normal doğumda genişlikten dolayı omuz kol sıkışabilir.Sinir sıkışması yaşayıp fizik tedavi alması gerekebilir benim bunları söylemem gerek kararı siz verirsiniz dedi.bende kilolu bir bebekmişim.(4900)ama gözümü çok korkuttu.Normal doğum istiyordum.Nst ye gir bir bakalım dedi.Yaşayan var mı böyle bir durum?