Bugun konturolumuz vardi 37+4 kendi doktorumuz izinliymis herzamnki gibi bende gitmisken kanla idarar baktiriyim dedim acilden giris yaptim ve akintimin oldugunu da soyledim oda dogum salonuna yonlendirdi nobetci doktor bakti birde ne görsün felaket olmus burasi nasil dayandın dedi eliyle temizlemeye calisti cati munesi yapti acilma yok dedi tabi bu esnadada kanamam oldu fitil verdi gidebilirsin dedi peki kizlar enfeksiyon icin ne yapabilirim evde nasil daha hizli cozebilirim ?