zilhan
Evet benimde bir iki gündür tanaiyon problemim var 130-80 lerde gidiyor ama şükür daha çıkmıyor. Önceden ilaç kullanıyordum şimdi gerek görülmedi kullanmıyorum inşallah bir sıkıntı çıkmaz ama dediğiniz gibi bebek hareket ediyormu etcekmi diye beklerken unutulup gidiyor her şey