Merhaba kızlar , 26+1 haftalık hamileyim.. erken doğum riskim var , o yüzden yavaştan başladım alışverişe.. üçüncü bebeğim, diğer ikisi yazın doğduğu icin pek bilemedim ne alacağımı.. bu bebegim kış bebeği olacak..
şimdi size aldıklarımı listeleyeceğim , sizce neler almam lazım , eksik vardır muhakkak…
1 takım 5 li isimli hastane çıkışı
1 adet 10 lu hastane çıkışı (battaniyeli)
1 adet Nohutlu battaniye,
1 adet triko isimli battaniye,
1 adet kışlık battaniye,
1 adet uyku tulumu
3 takım 5 Li hastane çıkışı ↉ ay
2 takım 5 Li hastane çıkışı 3 ay
1 takım triko takım
⅘ adet ayaklı tulum hepsi ↉ aylık
2 takım altlı üstlü takım
İsimli bornoz takımı
Bir adet normal havlu
Beraberinde çorap, bere, şapka, kulotlu çorap, eldiven aldım
Puset örtüsü
Muslin takım
Alt açma takım olarak
Şimdilik aklıma gelenler bunlar , zıbın hiç almadım onları toptan alacağım