Merveangel Kızlar ayın 1 inde ovulasyonda cift pozitifi gördüm bir gün oncesi ile beraber 3 gün degerlendirdik ama 2 gündür sol kasigimda tam bacak birlesiminde sızı var hiç geçmiyor sürekli sızlıyor arastirmadigim site kalmadi yumurtlama döneminde olur diyo ama benim yumurtam catladi akintimda bitti kist yada enfeksiyon desem daha 12 13 gün önce adetin 3. Günü doktora muane oldum hicbir sorun yoktu hormonlarda normal cikti hic böyle gecmeyen sızlama geciren oldumu
Ecesu Merveangel benimde vardi oyle bende gityim doktora hic bisey yok dedi benim evliligin ilk zamanlarida agrimisti simdj agrimiyo artik okadar cok iliskiden sonra bile kitlenip kaliyodum agridan sol kasigim cok agriyodu
Gul0534 Canım bende geçen hafta yumurtlama yakaladım ovulasyonla sorunun cevabını bilmiyorum ama bilen varsa yukarda kalsın diye yazıyorum hayırlı haberler alırız inşallah 😘😘