Merveebuluttt bende 12. Haftada oldum şuan 24+6 olduk şükür benimde bacak ağrım var ve arada bir vajinamda şiddetli baskı hissi mi desem afedersin anı idrar mi değişik bir ağrı oluyor ibacak ağrım fazla doktorum magnez verdi ama hiç kullanmadım onun dışında bebiş arada bir vajinayı tekmeliyor bunuda hissediyorum