nilsmomy kış bana 3 ay değil bacım ben alt üst komşum saolsun biri Almancı biri köyde yaşıyor ev soğuk oluyor doğum nasipse Mart sonu ve marta kadar ben donarım😂ortalama bir ay sonra benim için kış başlamış oluyor çok üşüyen biriyim zaten bide bu beğendiğim takım hem hamilelikte hem sonrasında emzirirkende giyilebilecek model bi tanede olsa alıyım dedim ne biliyim ya herkez farklı diyo 😂ama huyumu biliyorum ben onu alırım büyük ihtimal 😂