rumeysa_43 33+1 deyim son günlerde bebeğim tekme atmıyor sadece hafif hareketler yapıyor endişeleniyorum normal mi tecrübeli anneler ?
M_glsm rumeysa_43 tecrübeli sayilmam ilk hamileligim ama son haftalarda öyle oluyor sanirim tekmeler azaldi haraketleri az olsa bile daha belirgin nasıl döndügünü falan hissediyor insan
fatmaa37demi5 rumeysa_43 bende hep öyle olacak sandım ama kızım hala çok hareketli. Tabi her bebek bir değil. 38+5