Ben göğüs ucu için hiçbir şey kullanmadım biraz sabırla yara olduktan 3-4 gün sonra geçti kendiliğinden. Kitle dediğini de bilmiyorum ki. Bende göğüslerim çok dolu olduğunda taş gibi oluyor o an dokununca düğüm düğüm bir şey var gibi ama süt içtikçe gidiyor onlar yani doluluktan oluyor ama aynı şey midir bilemiyorum