Rmysbyzt Anneolmak188 5 haftalıkken lekelenmen olmuş muydu seninde? Kesede bi problem yok çok şükür kanama alanı görünmüyor dedi doktor ama yerleşme kanaması olabilir dedi her ihtimale karşı progestan verdi
Anneolmak188 Rmysbyzt evet benim zaten ozaman başladı kanama değil de leke kahverengi ondan başladım kullanmaya
Fatma0090 Anneolmak188 aynen yan etkisi cok mide bulantısı baş döbmesi vs bi sürü şeyi var bende içtimde cok zorlanıyordum baygın baygın yatıyordum 🤣
1erkekkannesiiii Anneolmak188 bebeğe zararı olsa verirler mi kız 😂 ağızdan alıyorum günde 1 tane akşam yatmadan önce. Bulantı halsizlik yapıyor cunku gece içmekte fayda var dedi doktorum.
Anneolmak188 1erkekkannesiiii aşkım şey demek istedim alttan alırsam falan zarar verirmi kramp giriyorda bazen
1erkekkannesiiii Anneolmak188 doktorun kullan dediyse kullan ama kanama devam ediyor mu? Ediyorsa kullanma diyebilir 🙁
Aysenurozs Anneolmak188 ben ilk zaman 3 kez vajinal kullanıyordum kanamam olduğu için şuan 2 kez kullanıyorum
Aysenurozs Anneolmak188 olsun bişey görmüştür belki 3 kere dediyse vajinal kullan bir zararı yokki kontrole gittiğinde sorarsın 2 ye düşürür belki
Meys En baştan beri alttan alıyorum günde 3taneden şimdi 3l2e düştü zararı yok merak etmeyin alttan almanin
Yarenylmz @Anneolmak188 sabah 2 akşam 2 kullanıyorum 200mg sanırım en yüksek dozu benim doktorum verdi