Komik bı başlık oldu kızlar farkındayım 😂 kızlar asıl sormak istediğim doğumum sezeryanla olacak şu an 31+0 haftalıgim doktorum henüz gün vermedi erken daha dedi.. ama benim kendi tahminime göre ekimin sonu gibi olur diyorum arkadaşlarım kasımın ortasını bulur diyor 😂😂 belki diyeceksiniz ki arkadaşım ne saçma soru biz nerden bilelim 😂 ay vala agirlastikca günler geçmiyor haftalar geçmiyor çatlayacam artık 😂