1kucukbaby Regle 2 gün kaldı sadece göğüs hassasiyeti var yüzüm de sivilcelenmeler mevcut ve sürekli tuvalete gidiyorum sürekli sürekli başım da ağrıyor hafiften umarım güzelll sonuclar olur yanılmam 🙏🏼🙏🏼
Canor 1kucukbaby 2 gün daha bekle kuzum bakalım eğer gelmesse kan ver hemen yada erken gebelik testi al bugün onda çıkabilir inşallah hayırlı haberler alırsın🙏🏻😍
Nqhn23 1kucukbaby hayırlı haberler alirsin inşallah kuzum kan tahlili versen olup olmadığını degerin düşükte olsa anlarsın
1kucukbaby Canor gebelik testi aldım bi ara cook heyecanlanıp sonra üzüldüm regl oldum o yüzden biraz zamana bıraktım ama heycanlıyım ilk bebeğimi kaybetmiştim insallah hayırlısı olsun
1kucukbaby Nqhn23 amiiin dua edin 2 gün sonra bende güzel haberlerle geleyim 🙏🏼2 gün daha geçsin beklicem 🙏🏼
2206minik @1kucukbaby benim de 2 gün vae 22 Eylül de adet olmam gerekiyor dün kaset test yaptım negatifti ondan pek umudum yok adet olurum gibi gecikirse de süpriz olsun öyle test yapcam